Cum comand?
Suntem bucuroși sa iti putem fi de folos. Ai mai jos toate informațiile necesare 🙂
Intrebari si raspunsuri frecvente
Comenzi si livrare
Simplu. Adaugi in cos, actualizezi cantitatea, introduci datele tale si datele de livrare si astepti curierul. Totodata poti comanda si direct pe whatsapp sau la telefon (dureaza putin pana preluam datele).
Comenzile plasate pana in ora 15:00 ajung la tine a doua zi (daca nu sunt probleme cu curierii), comenzile plasate dupa ora 15:00 vor fi expediate a doua zi. Comenzile achitate online pot fi ridicate si personal de la depozitul nostru.
Sigur. Trebuie doar sa adaugi produse in cos de minim 199 lei.
Daca esti din Iasi poti ridica personal comanda din Bld. Metalurgiei nr 8, iar daca esti din alta localitate poti primi comanda de la curier la usa sau poti merge la cel mai apropiat easybox.
Daca optezi sa faci plata direct pe site cu cardul iti precizam ca de partea de plati si carduri se ocupa cei de la VivaWallet ei au plugin dedicat care stopeaza furtul de date indiferent de site, dispozitivul de pe care se face plata sau sursa de internet la care este conectat dispozitivul.
Coletele noastre sunt ambalate in pungi de la curierii nostri, iar produsele sunt puse in cutii, fara a putea distige ce este inauntru prin palpare. Mentionam ca acele pungi nu vor avea decat datele de livrare, fara abtipilduri care sa faca referire la noi.
Momentan livram produse doar in Romania.
alte intrebari
Retur, schimb, anulare comanda
Facem in permanenta eforturi mari pentru a putea tine stocurile actualizate si informatiile la zi, dar mai sunt si erori posibile. In cazul in care nu mai avem un produs comandat pe stoc veti fi contactati telefonic pentru informare si daca sunteti de acord cu inlocuirea lui trimitem comanda, daca nu o anulam si primiti banutii inapoi.
Totodata daca te-ai razgandit poti anula printrun mesaj sau apel sau email. E mai ieftin pentru noi sa anulezi inainte de a expedia coletul, in felul acesta nu platim transport de 2 ori pt un colet neridicat.
Daca din greseala am pus alt produs decat cel comandat, iti vom trimite alta comanda cu produsul corect. Va trebui sa dai la schimb coletul primit initial.
Daca se intampla asta cu siguranta e doar vina curierilor, care din pacate mai fac greseli (omenesti). Tu stai fara grija, iti vom trimite alta comanda si de restul ne ocupam noi.
Da. Daca nu este ce ai comandat, daca a venit deteriorat, daca nu au trecut mai mult de 30 de zile, daca nu este utilizat (fiind vorba in mare parte de articole care tin si de igiena), daca inca face obiectul garantiei.
Sigur. Poti suna la 0745937753 atat telefonic cat si pe whatsapp. Iti va raspunde unul din colegii nostri.
Poti sa ne trimiti un mail sau mesaj cu numarul de comanda si adresa corecta.
Din pacate momentan nu este disponibila aceasta optiune. Lucram la relatii pe termen lung cu furnizori, dar inca nu ii avem stabili, astfel nu stim daca vom mai putea aduce produse la calitatea initiala sau la acelasi pret.